021 - 9107 0175

آموزش ثبت دامنه در میزبان آنلاین

برای ثبت دامنه در میزبان آنلاین وارد بخش کاربران میزبان آنلاین به آدرس http://my.mizbanonline.com شوید، از منوی کناری و از بخش “دامنه ها” روی “ثبت دامنه” کلیک کنید.

domain-regiser001

در صفحه باز شده، نام دامنه خود را بنویسید و پسوند را انتخاب کنید و روی دکمه “بررسی قابلیت ثبت” کلیک کنید.

domain-register002

در صورت موجود بودن دامنه آن را انتخاب کرده و روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. در صفحه باز شده باید اطلاعات شناسه ایرنیک خود را وارد نمایید، در وارد کردن شناسه ایرنیک خود دقت کنید در صورت هرگونه اشتباه در شناسه پس از ثبت دامنه تغییر مالکیت آن زمانبر و مشکل خواهد بود. در صورتی که هاست خریده اید یا میخواهید دامنه را به یک وبلاگ وصل کنید dns های سرویس دهنده را در بخش Nameserver’s وارد کنید، اطلاعات dns بعد از ثبت دامنه قابل تغییر هستند و میتوانید از پنل دامنه خود در میزبان آنلاین یا ایرنیک این اطلاعات را تغییر دهید.

domain-register003

پس از اتمام کار روی دکمه “به روز رسانی سفارش” کلیک کنید تا وارد مرحله نهایی شوید؛ در صفحه باز شده نام دامنه وارد شده را چک کنید و در صورتی که کد تخفیفی دارید وارد کنید تا روی قیمت دامنه اعمال شود. در نهایت روی دکمه “تکمیل سفارش” کلیک کنید تا به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شوید، در صفحه باز شده اطلاعات بانکی خود را وارد کنید و روی “پرداخت” کلیک کنید با انجام موفقیت آمیز پرداخت دوباره به بخش کاربری خود در میزبان آنلاین برگردانده می شوید و دامنه خود را در بخش “دامنه های من” مشاهده می کنید. حالا باید صبر کنید تا دامنه شما توسط مرکز ملی ثبت دامنه های .ir تایید شود. این پروسه از ۱ تا ۷۲ ساعت زمان بر خواهد بود و امکان درخواست تعهدنامه یا مدارک شناسایی وجود دارد که باید طبق راهنمای ارسالی ایرنیک مدارک خود را ارائه کنید. پس از تایید، دامنه شما قابل استفاده خواهد بود.

domain-register005

موفق باشید.

[تعداد رای: 0 میانگین امتیاز: 0]