021 - 9107 0175

معرفی ۵ مورد از بهترین تم های وردپرس سال ۲۰۲۲

معرفی 5 مورد از بهترین تم های وردپرس سال 2022

ما تصمیم گرفتیم در این مطلب ۵ تا از بهترین تم های وردپرس ۲۰۲۲ را ارائه دهیم. البته در نظر داشته باشید هر وبسایتی هدف متفاوتی دارد و گزینه های زیادی وجود دارد. این موضوع باعث می شود که این تم ها جذابیت کمتری داشته باشند، به طوری که از ۵ تم برتر واقعی خارج می شوند، اگرچه تم های بسیار خوبی هستند. مضامین موجود در ۵ تم برتر را می توان در چندین سایت و اغلب در هر تعداد سایتی که می خواهید استفاده کرد. ما فقط می توانم از تم های موجود در ۵ برتر، مورد ۲ را توصیه کنم اگر به دنبال یک تم فقط برای ۱ وب سایت هستید.

بهترین تم های وردپرس سال 2022

۱٫ Divi

Divi یکی از بهترین تم های وردپرس است که می توانید تصور کنید. همچنین دارای بهترین صفحه سازهایی است که یکپارچه شده اند، بنابراین در این لیست شماره ۱ است. اغلب این تم وردپرس به اشتباه با تم آوادا مقایسه می شود. با این حال، Divi در همه جنبه های مقایسه Divi و Avada برنده است. بدیهی است که اگر تعداد افرادی که به آوادا و دیوی می روند، ۱۰ برابر بیشتر باشد، دیوی می فروشد. این تجربه باعث می‌شود که اعدادی که آوادا ارائه می‌دهد را زیر سوال ببیرم.

جدا از این که Divi نسبت به تم های دیگر ویژگی های بیشتر و بهتری برای ارائه دارد، بهترین قیمت را نیز دارد. بسیاری از تم ها فقط در ۱ سایت قابل استفاده هستند، تم Divi را می توان در هر تعداد سایتی که بخواهید استفاده کرد. قیمت آن ۸۹ دلار است که بیشتر تم ها ۵۹ دلار قیمت دارند، اما Divi به عنوان عضویت در ترکیب با ۸۶ موضوع دیگر، از جمله تم برتر Extra برای وب سایت های مجله ای و وبلاگی خریداری می شود. افزونه های بسیار خوبی نیز در بسته وجود دارد. اشتراک را نیز می توان تا آخر عمر با قیمتی بی نظیر با ۲۴۹ دلار خریداری کرد. البته توجه کنید که این اعداد و ارقام صرفا برای خارج از کشور است و در ایران تفاوت های بسیاری وجود دارد.

۲٫ Astra PRO

Astra PRO سریعترین تمی است که برای وردپرس وجود دارد که برای یک هاست وردپرس فوق العاده محسوب می شود. اما به همین جا ختم نمی شود، زیرا جدا از زمان بارگذاری سریع، Astra یکی از بهترین تم ها برای ساخت فروشگاه های اینترنتی و البته وب سایت ها نیز می باشد. Astra تعداد زیادی طرح‌بندی چشم‌نواز را ارائه می‌دهد که می‌توان با یک کلیک نصب کرد و کاملاً آماده است تا با افزونه Woocommerce برای فروشگاه‌های اینترنتی و هم با صفحه‌ساز Elementor کار کند. البته، Astra با دیگر صفحه سازهای برتر نیز عالی کار می کند.

تا آنجا که به ما مربوط می شود، ترکیب تم Astra و Elementor Pro تقریباً به خوبی Divi است که می تواند عملاً هر کاری را انجام دهد، و با این حال صفحات بسیار سریع بارگیری می شوند. یکی دیگر از مواردی که در مورد Astra دوست دارید قیمت آن است. این تم دارای قیمت رقابتی است و می تواند در سایت های مختلفی که بخواهید استفاده شود. این تم تخفیف های بزرگی را در برنامه های مادام العمر ارائه می دهد و اگر بخواهید سالانه پرداخت کنید، سال های بعدی ۴۰٪ تخفیف دارند. فکر نمی‌کنیم تم دیگری را بشناسیم که همان ۴۰ درصد تخفیف را در تمدید ارائه می‌دهد. به طور خلاصه، Astra بیش از ارزش جایگاه دوم خود در این لیست را دارد و در ترکیب با صفحه ساز Elementor که در بالا ذکر شد، ترکیبی است که به خوبی بهینه سازی شده برای ساخت وب سایت از صفر است.

Astra Pro v3.9.0 WordPress Multi-Purpose Theme Free Download

۳٫ Generatepress Premium

Generatepress کاری را انجام می دهد که برای آن ساخته شده است که بارگذاری فوق العاده سریع در مرورگرها است که آنرا تبدیل به یکی از بهترین تم های وردپرس کرده است. Generatepress از نظر ویژگی مشابه Astra PRO است. کد Generatepress تنها به ۱۵ کیلوبایت فشرده شده است، حتی کوچکتر از Astra. با این حال، هر دوی این تم‌های سریع و بدون پلاگین فعال، زمان بارگذاری یکسانی دارند.

این تم به شکل پلاگین های ممتاز و کتابخانه ای پر از وب سایت های نمایشی با یک کلیک است. طراحی Generatepress ساده اما در عین حال بسیار زیبا است. سادگی ترند جدید است، برخی از مردم این روزها شلوغی زیاد را دوست ندارند. وب سایت ها باید به سرعت بارگیری شوند، در همه دستگاه ها ظاهر مناسبی داشته باشند و همه چیز باید به درستی کار کند. اگر به دنبال تمی با چنین ویژگی هایی بودید، Generatepress قطعا برای شما مناسب است.

بیشتر بخوانید: مقایسه سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویدوز

۴٫ Neve

هیچ تمی وجود ندارد که نصب آن راحت تر باشد. با وارد کردن یک طرح آماده، شما آماده هستید تا در چند کلیک و ثانیه شروع به ساخت وب سایت خود کنید. تم Neve همچنین دارای یک نسخه رایگان با رتبه تقریبا عالی و صدها هزار پیش نمایش است. این تم همچنین از نظر سرعت در مضامین برتر ما قرار دارد زیرا دارای یک کد فوق العاده سریع کوچک با جاوا اسکریپت Vanilla است. سایر تم ها از جی کوئری پیش فرض استفاده می کنند که حداقل ۲۵ درصد کندتر است.

زمان‌های بارگذاری فوق‌العاده سریع مطمئناً مانعی برای Neve نمی‌شود، وقتی صحبت از موارد دیگری می‌شود که موضوع در آنها برتر است، مانند کتابخانه بزرگ طرح‌های نمایشی زیبا با یک کلیک برای نصب. موضوع همچنین برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب است. این تم وردپرس کاملاً برای نصب Woocommerce آماده شده است و با Woobooster ویژه موجود در Neve می توانید عملاً همه چیز را بدون داشتن دانش HTML تنظیم کنید. موضوع بلافاصله با Elementor، بهترین صفحه ساز برای وردپرس ارائه می شود. البته این نسخه حرفه ای نیست اما با تقویت کننده Neve’s Elementor 9 ویجت زیبا اضافه شده است.

۵٫ OceanWP

OceanWP کاملاً شبیه به تم Astra (شماره ۲ در این لیست) است و جزو ۵ تا از بهترین تم های وردپرس لیست می شود. OceanWP به زمان بارگذاری سریع دست می یابد و مانند Astra در زمینه تجارت الکترونیک (Woocommerce) متخصص است. OceanWP هم نسخه رایگان و هم نسخه حرفه ای دارد. OceanWP بر روی بیش از ۶۰۰۰۰۰ وب سایت نصب شده است که تعداد قابل توجهی است. این تم، یکی از سریع‌ترین تم‌هایی است که بارگیری می‌شود و همچنین در ساخت فروشگاه‌های Woocommerce تخصص دارد. مانند Astra، Ocean-WP نیز دارای یک نسخه رایگان است که آن را بسیار مشهورتر می کند. این تم دارای یک کتابخانه نمایشی پر از طرح بندی های چشم نواز است.

با این دموهای این تم می توانید شروعی عالی داشته باشید. با یک کلیک، نسخه ی نمایشی را نصب می کنید و بقیه مطالب را به سبک خانه خود جایگزین می کنید. بعد از اینکه لوگو، متون و تصاویر شما در سایت قرار گرفت، اساساً آماده هستید. این سریعترین راه برای ساخت یک وب سایت است و با OceanWP بسیار زیبا است. همانطور که گفته شد، OceanWP با در نظر گرفتن فروشگاه های اینترنتی ساخته شده است و این خودنمایی می کند. موضوع همه چیز را در نظر گرفته است: چرخ دستی های بازشو، نمایش سریع، لیست علاقه مندی ها و هر چیز دیگری که برای درخشش مغازه خود نیاز دارید. در نهایت، OceanWP قیمت های بسیار مطلوبی دارد، به طور خلاصه، این یک برنده است.

[تعداد رای: 0 میانگین امتیاز: 0]