021 - 9107 0175

کانفیگ سرور

امروزه میزبانی وب به یک صنعت بزرگ جهانی تبدیل شده و دیتاسنترها، وب مسترها، مدیران هاستینگ و … نقش اساسی در این صنعت دارند. میلیون ها سایت در دیتاسنترهای مختلف و در سرورهای مختلف میزبانی می شوند و هاستینگ ها هر کدام در حال رقابت و تلاش برای پیشی گرفتن از رقیبان خود هستند. در این میان سرورها، توان پاسخ گویی آن ها، سرعت و امنیت برای هر مشتری ملاک انتخاب یک هاستینگ خوب هستند. از طرفی کانفیگ سرورها و پیاده سازی همه این موارد بدون بروز اختلال نیازمند دانش فنی بالا با تجربه ای کافیست تا انتظارات هر مشتری را برآورده ساخت.

میزبان آنلاین با به کارگیری کادر متخصص جوان و تجربه ی سال های همکاری با هاستینگ های بزرگ ایرانی و کار در زمینه شبکه، امنیت، برنامه نویسی و همچنین ارائه چندین محصول اختصاصی در زمینه افزایش بهره وری سرویس های هاستینگ یک انتخاب مناسب برای کسانیست که می خواهند سایت های خود را با حداکثر سرعت و امنیت بارگذاری کنند. کانفیگ سرور با توجه به مورد استفاده شما متفاوت می باشد و نیازمند بررسی وضعیت با توجه به میزان بازدیدهای، فشار وارد بر سرور، تعداد سایت ها و … می باشد. متخصصین ما در میزبان آنلاین این موارد را به صورت کامل مورد تحقیق قرار خواهند داد تا سایت های شما به حداکثر پایداری و سرعت و امنیت برسند.

hosting room

کانفیگ سرور های شخصی:

کانفیگ سرورهای شخصی با توجه به میزبانی تعداد سایت پایین و البته راحتی انجام برخی کانفیگ ها روی سرور شخصی متفاوت با سرورهای هاستینگ اشتراکی می باشد. قدرتمندترین پنل های هاستینگ نیز سرعت، امنیت و پایداری را به صورت همزمان برای شما فراهم نخواهند کرد چرا که تنظیم و بهینه سازی تعداد زیادی سرویس برای هر سرور کاملا منحصر به فرد بوده و فقط با تشخیص یک متخصص قابل انجام است که مطمئنا کنترل پنل ها این قابلیت را ندارند…

میزبان آنلاین با تجربه چندین ساله و داشتن تعداد زیادی مشتریان کانفیگ سرور آماده کانفیگ هر نوع سرور مجازی و اختصاصی، با سیستم عامل های لینوکس و ویندوز برای هر نوع سایت اعم از سایت های پرفشار با بازدید بسیار بالا می باشد. با توجه به انواع کنترل پنل ها و همچنین کانفیگ های متفاوت در سرورها برای اطلاع از جزئیات از طریق تیکت یا ایمیل با تیم پشتیبانی فنی میزبان آنلاین در ارتباط باشید.

کانفیگ سرورهای هاستینگ اشتراکی:

کانفیگ سرورهای اشتراکی بسیار مهم و حساس است، در حقیقت هرگونه اشتباه در کانفیگ این سرورها موجب نارضایتی مشتریان و از دست رفتن اعتبار شما خواهد شد. کانفیگ حرفه ای سرور این توان را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بدون ارتقای سخت افزاری، تعداد سایت های بیشتری را با کیفیت و بازده بالاتر میزبانی کنید. میزبان آنلاین با هزینه کمی سرورهای کانفیگ شده توسط متخصصین خود را به صورت دائم پشتیبانی می کند، کانفیگ سرورهای خود را به میزبان آنلاین بسپارید و از سرعت، امنیت و پایداری لذت ببرید.

پشتیبانی فنی:

http://my.mizbanonline.com/submitticket.php?step=2&deptid=1

Technical Support

[تعداد رای: 1 میانگین امتیاز: 5]