021 - 9107 0175

کانفیگ Cherokee

وب سرور چروکی

Cherokee یک وب سرور پرسرعت، سبک و قدرتمند ودر عین حال کمتر شناخته شده در بین وبمستران ایرانی است، طراحی Cross Platform در کنار پشتیبانی از اکثر قابلیت های مهم از جمله FastCGI, SCGI, PHP, uWSGI, SSl, CGI, LDAP, TLS/SSL, HTTP proxying, Video streaming, Content caching, Traffic shaping چروکی را به یکی از وب سرورهای قدرتمند و مطرح تبدیل کرده است. انعطاف پذیری Cherokee و پنل قدرتمند Web Base با نام Cherokee-Admin این امکان را به شما خواهد داد تا به بهترین شکل وب سرور را Optimize کرده و نهایت استفاده از آن را بکنید. از دیگر مزایای چروکی می توان به توان فوق العاده آن در Handle کردن تعداد بالای درخواست ها و به اصطلاح concurrent connections اشاره کرد، به طوری که بدون کانفیگ خاص و صرفا با نصب آن متوجه قدرت و سرعت چندین برابر آن در مقایسه با وب سرور آپاچی یا حتی لایت اسپید خواهید شد. به جرئت می توان گفت چروکی یکی از ۳ وب سرور پرسرعت و قدرتمند جهان است و حتی از قدرت پردازش بالاتر نسبت به nginx و مصرف منابع پایین تر برخوردار است. البته باید به این نکته اشاره کرد که چروکی به این راحتی با پنل های مطرح از جمله cPanel یا DirectAdmin مچ نمی شود و در صورت عدم انجام کانفیگ مناسب با مشکلات فراوانی رو به رو خواهید شد، همچنین همانند nginx از rewrite های معمول در آپاچی و لایت اسپید پشتیبانی نمی کند و ایجاد فایل های .htaccess تاثیری در عملکرد وب سرور نخواهند داشت. بهترین کارکرد Cherokee با هاست دانلود، اسکریپت های چت و به خصوص ET-Chat می باشد، با نصب و کانفیگ مناسب شاهد افزایش سرعت، پایداری و رفع مشکل هنگ کردن چت روم با آپاچی بودیم.

همان گونه که اشاره شد این وب سرور Cross Platform بوده و قابلیت نصب روی Linux,Mac,Solaris,BSD را دارا می باشد. لیستی از مهم ترین پارامترهای Cherooke را در جدول پایین مشاهده می کنید:

ParameterDescription
--with-wwwroot=DIRSpecify the webserver root directory
--with-wwwuser=USERCustom username under which the server will run
--with-wwwgroup=GROUPCustom group under which the server will run
--disable-epollDisable epoll() support
--disable-pthreadDisable threading support
--disable-readdir_rDisable readdir_r usage
--disable-ipv6Disable IPv6 support
--disable-pamDisable PAM support
--disable-adminSkips cherokee-admin installation
--disable-largefileomit support for large files
--enable-internal-pcreEnable internal PCRE
--disable-nlsdo not use Native Language Support
--enable-betaEnable beta development
--enable-traceEnable the tracing mechanism
--enable-backtracesEnable backtraces on error
--disable-epollDisable epoll() support
--enable-static-module=MODULEbuild listed modules as static. Accepts ALL

در صورت نیاز به نصب، همگام سازی با هاست ها و کانفیگ حرفه ای Cherokee با تیم پشتیبانی آنلاین میزبان آنلاین در تماس باشید.

Technical Support

* Cherokee نام یک قبیله سرخ پوستی در آمریکا بود که با اشغال سرزمینشان، مجبور به مهاجرت شدند…

[تعداد رای: 0 میانگین امتیاز: 0]